פינדרוס מברך: "עשיה בלתי פוסקת"

איתי גדסי 1 Comment on פינדרוס מברך: "עשיה בלתי פוסקת"

סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס מברך ראש העיר ניר ברקת על החלטתו להתמודד לכנסת ואומר: "קידם את ירושלים והביא להישגים ולהגדלת תקציבי האיזון ולהישג פורץ הדרך בדמות תכנית בינוי כיתות הלימוד במוסדות החינוך"

פינדרוס וברקת
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתגובה להודעת ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, כי לא יתמודד לקדנציה שלישית לתפקיד ראש עיריית ירושלים מברך אותו מ"מ וסגן ראש העיר יצחק פינדרוס ואומר: "בשם תושבי ירושלים אני מברך את ברקת על החלטתו לעבור ולשרת את מדינת ישראל ברמה הלאומית. אני מודה לו על העשיה הבלתי פוסקת בשנות כהונתו, שנים בהן צמח וגדל הציבור החרדי בעיר לאין ערוך, ועל כך שקידם את ירושלים והביא להישגים ולהגדלת תקציבי האיזון ולהישג פורץ הדרך בדמות תכנית בינוי כיתות הלימוד במוסדות החינוך".

"בעת הזאת ירושלים זקוקה למנהיגות אמיצה, קשובה, ונחושה. מנהיגות שתהא קשובה למצוקות ולאתגרים שעומדים בפני התושבים ועולים על שולחני באופן יום יומי כגון: פתרון בעיית פקקי ועומסי התנועה והכניסות לעיר שיצריכו תכנון משאבים וחשיבה מחוץ לקופסה. שדרוג רמת הניקיון בעיר שנמצאת רחוק מהמקום שבו צריכה להיות בירת העם היהודי. מדיניות אמיתית ואמיצה לפתרון סוגיית השכונות המעורבות בעיר לרווחת כלל התושבים. קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לתושב הניתן על ידי עירית ירושלים על כל אגפיה. ירושלים זקוקה למנהיגות אמיצה ונחושה שתביא את הפתרון לסוגיות אלו ועוד".

"בשם כלל תושבי ירושלים, אני מודה לניר על שנות העשייה ומאחל לו הצלחה בכל אשר יפנה. ירושלים אומרת תודה".

פינדרוס לא התייחס בדבריו לאפשרות התמודדותו לראשות העיר או להתמודדות נציג חרדי אחר על ראשות העיר שבעבר היתה, לא פעם, בידיים חרדיות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יש לציין שבזכותו "עשייתו הברוכה" של ראש העיר, נזכה שבעוד שנים ספורות ברחוב בר אילן לא יוכלו לנסוע ברכב פרטי וגם לא באוטובוס [שכן יהיה נתיב אחד לכל כיוון] אלא רק ברכבת קלה, וכאשר יהיה חפץ חשוד התנועה תהיה מושבתת לפחות חצי שעה, וזה יהיה דבר יום ביומו. אז בהצלחה להמשך "עשייתך המרובה" אדון ברקת. שלום ולא להתראות.